• Imprimeix

Freshly Cosmetics fa el salt al Regne Unit amb l’objectiu de facturar 200.000 euros aquest 2018

Freshly Cosmetics fa el salt al Regne Unit amb l’objectiu de facturar 200.000 euros aquest 2018

La startup catalana Freshly Cosmetics, creada el 2016, segueix la seva expansió territorial. Després de consolidar-se en el mercat espanyol i introduir-se amb èxit a França, Itàlia i Portugal, ara és el torn del Regne Unit. Els seus fundadors afirmen que és un país molt metropolità, amb tendències en creixement en el consum orgànic i on s’implanten molt bé les marques amb valors diferencials. Per aquest any s’han fixat el repte d’obtenir uns 200.000 euros en facturació.

Els productes ecològics estan en auge i el mercat britànic fa temps que sol·licita la venda de cosmètica natural. Davant d’aquest context, l’equip de Freshly ha decidit fer el salt al Regne Unit on ha entrat aquest passat mes de maig amb un total de 20 referències d’articles naturals que han tingut èxit en altres zones d’Europa. 

Freshly Cosmetics veu el Regne Unit com una gran oportunitat per donar solució a l’evident preocupació dels i les britàniques en la cura de la pell i salut del cos. A més, seguint amb la filosofia de la marca, Freshly vol fomentar la sostenibilitat i respecte pel medi ambient a través de l’experiència que ofereixen els seus productes naturals i totalment “cruelty free”.

Un bon inici amb un client fidelitzat

La nova generació de cosmètics saludables i 100% lliures de tòxics és una realitat. Freshly Cosmetics va començar a operar en el mercat espanyol el 2016 amb un model de negoci online en el que els seus tres fundadors i equip professional han aconseguit convertir-se en un dels actors principals de la cosmètica natural. Van iniciar el negoci amb 5 referències i, avui en dia, ja compten amb més de 30.

Actualment estan preparant el llançament d’un bàlsam labial escollit pels seus més de 200.000 seguidors: “es tracta del primer producte que traurem escollit pels nostres usuaris que tenen un paper protagonista en el creixement de la companyia”, afirmes des de Freshly.

En només dos anys, la firma de comercialització digital, ha superat les seves expectatives inicials i ha aconseguit vendre més de 100.000 productes. Asseguren que gran part de l’èxit es deu als seus fidels seguidors amb vendes d’entre 8.000 i 9.000 productes mensuals.

La primera marca de cosmètica natural 100% lliure de tòxics

Freshly Cosmetics és una marca creada per tres joves enginyers químics de 26 anys provinents de Reus. Es van fixar l’objectiu de revolucionar el sector de la cosmètica oferint productes saludables amb ingredients actius naturals, détox i 100% lliures de tòxics. Des de la seva creació, el febrer del 2016, ja ha aconseguit comercialitzar més de 100.000 productes i assolir un creixement del 400% en comparació al 2016.

És la primera marca de cosmètica natural amb un model de negoci online; les xarxes socials i la pàgina web s’han convertit en el seu principal canal per donar-se a conèixer i vendre els seus productes.

Data d'actualització:  31.05.2018