• Imprimeix

Clicars obre a Barcelona la primera botiga física sense cotxes

Clicars obre a Barcelona la primera botiga física sense cotxes
Clicars obre a Barcelona la primera botiga física sense cotxes

La startup líder en venda de cotxes online a l’estat espanyol Clicars, ha escollit Barcelona per obrir la seva primera botiga física sense vehicles. En concret ho ha fet al local de l’Avinguda Diagonal 355. Aquest és un projecte pioner a nivell nacional i converteix a l’empresa en 100% omnicanal (botiga, web i mòbil) i reforça la seva voluntat de crear una experiència global amb el client. Els responsables de Clicars expliquen que han apostat per Barcelona ja que és el districte que més vendes de vehicles d’ocasió registra.

Des de que Clicars va començar la seva activitat a Catalunya el 2016, ha facturat més de 5 milions d’euros i els seus responsables reconeixen que és un mercat estratègic per la companyia. “A més, hem escollit obrir aquest projecte pioner de botiga experiencial a Barcelona perquè el públic català és avantguardista i està molt familiaritzat amb les noves tecnologies. És el millor escenari possible per posar en marxa aquesta iniciativa que pensem que revolucionarà la forma de comprar vehicles seminous i de quilòmetre zero”, explica Pablo Fernández, cofundador de l’empresa.

Amb aquesta proposta, els cotxes no es mostren de forma física, sinó d’una manera digital mitjançant la tecnologia per oferir una experiència de client enfocada a la transparència i el tracte molt similar a la prova real d’un vehicle en entorns omnichannel. Per això els fundadors de Clicars afirmen que el seu objectiu és “implantar la tecnologia del futur, convertint-nos en una indústria 4.0 del motor”.

Entre les novetats de la botiga que han obert a Barcelona destaca el servei de videotrucada amb la que el client connecta amb un assessor especialitzat del centre d’operacions i que li ensenya el vehicle realitzant un test drive en viu per mostrar-li el cotxe en el que està interessat.

Una altra de les apostes és un aparador interactiu mitjançant pantalles multitàctils de 50” des d’on els usuaris podran interactuar amb els serveis de Clicars. Aquesta novedosa tecnologia permet a la startup oferir un servei al client 24 hores al dia, els 7 dies de la setmana. Amb aquesta interacció, els usuaris podran consultar directament el catàleg actualitzat dels cotxes en stock de forma real, així com les promocions o simulacions de finançament sense necessitat d’entrar al local.

Data d'actualització:  31.05.2018